сніг

середа, 22 січня 2020 р.

Година спілкування "Україна - це ми"

Результат пошуку зображень за запитом "картинки україна це ми"
Сьогодні, в день Соборності України, ми провели

 годину спілкування "Україна - це ми".

Ранкова зустріч. 





Другокласники подорожували по зупинках.
"Україна починається з тебе". 
"У День злуки - беремося за руки". 
"Захід, Схід - одна країна, це соборна Україна". 
"Я - українець. Я люблю свою країну".
"Тільки разом ми - Україна".
"Соборна, вільна, неподільна - моя Україна".
"В єдності сила народу- Боже, нам єдність подай!"

"Я люблю Україну - бо це моя країна"
"Ми нація єдина - твої ми діти, Україно!"
"Україна в нас єдина , бережи її, дитино!" 
Діти вирізали сердечка "Я люблю Україну". 




Свої сердечка прикріпили на дошку

і навколо карти України. 


Працювали в групах по картках. 
В ланцюжку літер шукали слова. 

Дізналися, яка наша країна:
гостинна, рідна, самостійна, єдина, вільна.

Склали пазли "День соборності України".



Виношу подяку учням 

за активність на годині спілкування.

Немає коментарів:

Дописати коментар