сніг

субота, 3 жовтня 2020 р.

Вітання з Днем Учителя

Дорога перша вчителько! Від душі вітаю Вас з професійним святом! Нехай Ваші учні, які обов'язково виростуть достойними людьми, запам'ятають Вас як кращу вчительку. Здоров'я, щастя і всього найкращого Вам!
https://maximum.fm/novini_t2
Дорога перша вчителько! Від душі вітаю Вас з професійним святом! Нехай Ваші учні, які обов'язково виростуть достойними людьми, запам'ятають Вас як кращу вчительку. Здоров'я, щастя і всього найкращого Вам!
https://maximum.fm/novini_t2
Дорога перша вчителько! Від душі вітаю Вас з професійним святом! Нехай Ваші учні, які обов'язково виростуть достойними людьми, запам'ятають Вас як кращу вчительку. Здоров'я, щастя і всього найкращого Вам!
https://maximum.fm/novini_t2
Дорога перша вчителько! Від душі вітаю Вас з професійним святом! Нехай Ваші учні, які обов'язково виростуть достойними людьми, запам'ятають Вас як кращу вчительку. Здоров'я, щастя і всього найкращого Вам!
https://maximum.fm/novini_t2

Дорогий наш класний керівник, Людмило Миколаївно!

        Від всієї класної родини 3-В класу дякуємо Вам за Вашу благородну працю, яку ви виконуєте сумлінно і з любов'ю вже багато років поспіль. Ви вмієте заразити своїх учнів спрагою знань, як ніхто інший.  

    Від імені батьків та учнів бажаємо Вам здоров’я та натхнення, поваги та любові, впевненості та бадьорості,  вдачі та успіху. Нехай кожен день буде добрим та веселим, цікавим та яскравим, нехай кожен учень радує Вас своїми досягненнями, нехай кожна близька людина дарує Вам гармонію та щастя.

       Напередодні свята учні вітали теплими і щирими словами свого наставника - Вчителя! Кожен учень у дружньому, класному колі висловив свої вітання!

 

Ми хочемо вас привітати	
У цей святковий осінній день.
Тепла і сонечка побажати
І щоб радісно вам було кожен день!  
 Бажаємо здоров'я, добра, довголіття, Хай вистачить щастя на ціле століття! Хай скрізь буде лад - на роботі, в сім'ї, І радість на серці, і хліб на столі. 
Хай сміхом й веселістю повниться хата,	
Родина хай буде здорова й багата! 
  І мрій, і бажань, і наснаги творити, Щоб серцю хотілося жити й любити! 
 Хай учні шанують, повагу дарують,
Злагода й мир у житті хай панують!
Хай зарплата вас радує,
Про відпустку нагадує.
Хай мрії збуваються,
Веселі моменти трапляються!

Міцного вам здоров'я, довгих літ,

Не знати горя, бід й печалі,

Щоб кожен день ви відчували злет,

Із усмішкою щоб кожен ранок зустрічали!

Бажаємо здоров'я, добра, довголіття,

Хай вистачить щастя на ціле століття!

 Вручили подяку Людмилі Миколаївні за навчання.


Підготували вітальний постер, що розмістили на класній дошці.
А також Людмилі Миколаївні вручили футболку з написом.
Учні дарували Людмилі Миколаївні і музичне вітання

Бажаємо не тільки успішно вчити, а й не припиняючи вчитися. Вчіться ловити моменти радості, схоплюйте хвилини щастя і насолоджуйтеся всім тим, що відбувається навколо вас. Бажаємо успіхів на вчительському терені, терпіння і безмежної мудрості.

https://maximum.fm/n

1 коментар:

  1. Щиро вдячна за справжнє свято, яке ви влаштували. МОЛОДЦІ! Дуже приємно. Я ЩАСЛИВА ВЧИТЕЛЬКА! Дякую, мої любі! Щире вчительське спасибі Шкворець Людмилі Дмитрівні за підготовку, організацію і проведення свята. СупероВО! ЧудоВО! Незабутньо!

    ВідповістиВидалити