Любі діти та турботливі батьки!
Щиро вдячна за співпрацю, надіслані роботи, активність і роботу на онлайн-уроках.
Сьогодні ми продовжуємо працювати і спілкуватися дистанційно.
ЯДС (МАО)
Тема. Київська Русь і козацька доба в пам'ятках.
Визначення загальної кількості розрядних одиниць
ст. 18 - 19 - у підручнику - прочитати, розповідати, відповіді на запитання, подивитися відео.
ст. 11 - в зошиті-практикумі.
ст. 13-14, ст. 14-15 - (дидактичні картки з математики).
Сьогодні ми поговоримо про пам'ятки Київської Русі і козацької доби.
Прочитай текст і розглянь пам'ятки в підручнику на ст. 18-19.
Подивись відео про деякі історичні постаті.
Подумай і дай відповіді на запитання.
1) Як Володимир Великий виборов престол у братів?
1) Як Володимир Великий виборов престол у братів?
2) Як Ярослав Мудрий здобув престол не війною, а миром?
2) Як Ярослав Мудрий здобув престол не війною, а миром?
3) Яку мрію мав Іван Мазепа щодо України?
3) Яку мрію мав Іван Мазепа щодо України?
4) Чому Богдан Хмельницький після підписання угоди з московським царем шукав інших союзників?
4) Чому Богдан Хмельницький після підписання угоди з московським царем шукав інших союзників?
Працюємо з інтерактивним зошитом.
Заповни сторінки в інтерактивному зошиті, користуючись інструкцією у відео
(у школі, після дистанційного навчання).
Завчасно дякую за співпрацю, розуміння, підтримку, допомогу, зворотній зв'язок.
Немає коментарів:
Дописати коментар