сніг

середа, 15 травня 2019 р.

День сім'ї у нашому класі


Вправа Моя сім'я".

Побажання.  
Наш настрій.

Вінічук Софія - дитина дня.
Підготувала і розповіла про родовідне дерево.

Робота в зошиті з друкованою основою
"Моя сім'я". 


Презентація дитячих розмальовок 
"Сім'я". 




Презентація створених колажів. 







Пальчиковий театр "Наша сімеєчка". 


"Знайди половинку". 



Робота з пазлами. 

Кубик "Сім'я". 

Сьогодні до нас на урок завітала мама Саші Снігура Оксана Іванівна 
і люб'язно допомогла нам у виготовленні лепбука.
Дякуємо.

Вирізаємо картинки для лепбука. 


Презентуємо виготовлені сторінки лепбуку. 

Виставка дитячих колажів. 


Вдячна своїм першокласникам за урок.
Величезне вчительське спасибі Оксані Іванівні Снігур за допомогу, ініціативність, підтримку, розуміння.

Немає коментарів:

Дописати коментар