сніг

понеділок, 2 вересня 2019 р.

Перший урок у 2 класі

Добрий день, мої малята!
Любі хлопчики й дівчата!
Ви  за літо відпочили, 
підросли і всі змужніли!
В школу дзвоник  нас скликає -  
Дзень, дзелень, усіх вітає!





Перед початком першого уроку.




Світлий вересень! Вітаймо! 
Наш перший урок розпочинаймо!
"Україна починається з тебе".

Наш настрій.

 Тепло своїх долоньок 
я другу віддаю.
Ранкове наше коло
Я з радістю почну.

 Вправа "Вітання та побажання". 





Об'єднання у групи за допомогою малюнків. 
Група «Калинонька»,
група «Дзвіночок»,
група «Сердечко»,
група «Віночок».

Кожен урок – це маленький незвіданий світ, який ми щодня із захопленням пізнаємо. От і сьогодні ми повторюватимемо  відоме і  відкриватимемо нове, працюючи дружно, злагоджено, щоб обов’язково досягти УСПІХУ!
   Девізом нашого уроку нехай стануть слова: 
«Люблю свою школу, родину, країну!
Добра всім і миру бажаю щоднини!»
А результатом роботи – створена власноруч невеличка книжечка.
Для кожного учня  – 
заготовка книжечки та робочий матеріал 
для  її створення.
Ключові слова нашого уроку   - 
Школа, родина,  моя Україна, Батьківщина.       

Вправа "Мікрофон". 

Доповнюємо незакінчені речення у вірші 
і заповнюємо першу сторіночку книжечки. 






Поміркуйте, що для нас дає сімя? 
Що ж  таке родинне щастя? 
Відгадаймо загадки аби дізнатися назви найважливіших промінчиків нашого щасливого життя. 
Прикрііпим промінчики родинного щастя 
на сторіночці книжечки.









Фізхвилинка "Україно, ми твоя надія". 



Робота з пазлами "Моя Україна". 


Перегляд пластилінового мультфільму 
"Моя Україна".




Розмальовка  "Прапор України". 





  Гра "Люби і знай свої звичаї".


Бутафорія. 
 Фотобутафорія.
Нехай збуваються бажання
І мрії будуть осяйні!
Досліджуй, мрій, твори, навчайся!
І лиш вперед, мій друже, йди!

Щиро  вітаю всіх нас із Днем Знань!
Бажаю дітям підкорити нові вершини знань, 
зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети. 

А батькам бажаю здоров’я, а також невичерпної енергії, терпіння, розуміння, мудрості.

Виношу подяку 

Шкворець Людмилі Дмитрівні - за фотознімки,

Стрельбицькій Наталії Володимирівні - за відеозйомку.

Немає коментарів:

Дописати коментар