сніг

пʼятниця, 20 вересня 2019 р.

Творчий проект "Що змінилося в мені"

Сьогодні на уроці Я досліджую світ діти презентували свій перший творчий індивідуальний проект 
"Як я змінився/ змінилася за час навчання у школі".
Діти і батьки відповідально віднеслися до цього творчого завдання.
З уст дітей прозвучала цікава інформація про себе:
скільки років, ріст, вага, на скільки підросли, розмір ступні, скільки випало зубів, а скільки виросло, хобі, улюблена книжка, колір, предмет, друзі, ігри та що осягнули за час навчання у школі.
Діти із захопленням слухали друзів про їх зміни, плескали.

З цікавістю слухали:
Шкворця Богдана,

Нерубая Ярослава,

Музиченка Антона,

Стрельбицького Єгора,

Гончаренко Єлізавєту,

Кульбачку Михайлика,

Бондаренко Богдану,

Галату Катю,

Харченко Софію,

Солов'я Ростика,

Романчук Аліну,

Буренко Дашу,

Шевченко Настю,

Каданова Владика,

Клапцуняка Іллю,

Чуприну Богдана,

Чаруту Богдана,

Рибалку Максима,

Снігура Сашу,

Солов'я Ярослава,

Ващенко Валерію.

Виставка проектів.

Виношу подяку 
дітям за добросовісну підготовку до уроку, 
цікаву інформацію.

Я щиро вдячна батькам класу, які нас підтримують у всіх творчих проектах.
Шановні батьки!
Приділяйте дітям якомога більше часу і уваги, пам'ятайте, що "щасливе дитинство не можна повернути, 
але його можна подарувати!"

Немає коментарів:

Дописати коментар