сніг

пʼятниця, 4 жовтня 2019 р.

Слова вдячності дітям і батькам

Сьогоднішній ранок для мене розпочався приємними сюрпризами. 
Батьки і діти провели незабутню ранкову зустріч. Теплі слова від батьків, вітання.
А мої нушенята влаштували справжнє свято.
Написали на стікерах і озвучили свої вітання і побажання, розмістили їх на плакаті-класній дошці.
Підготували колективну святкову розмальовку 
із побажаннями.
Подарували велике серце, в середині якого розфарбовані маленькі дитячі сердечка.
Вирізали різноманітні окуляри і вручили.
Прикріпили на груди медаль "Головна бос класу", 
з якою я ходила горда цілий день.
Харченко Софійка подарувала святкову листівку-аплікацію, яку виготовила власноруч.
Моїм радощам не було меж.

Вітання і побажання.
"Засипали" різнокольоровими кульками.
Фото на згадку про святковий день. 
Сторіночка для моїх дітей від мене. 
А це - для мене від моїх дітей. 
Суперова "Класна дошка" 
з привітаннями і побажаннями.

Сердечно дякую 
усім батькам, дітям 
за святкову незабутню ранкову зустріч,
чудові привітання, 
суперові побажання, 
за тепло, сонце, свято, подаровані мені  в цей день, неймовірні емоції, 
щасливі миттєвості, 
позитив.

Безмежно вдячна 
за щирі слова, 
радісні усмішки, 
 приємні побажання. 
               Вони обов'язково здійсняться!

Я Вас усіх дуже люблю!!!!!!!

Я дуже щаслива, що я - учитель.

Величезне вчительське спасибі 
Шкворець Людмилі Дмитрівні 
за організацію, підготовку, фотознімки.

Немає коментарів:

Дописати коментар