сніг

середа, 28 квітня 2021 р.

Єдиний урок " "Навчання в закладі в умовах пандемії COVID-19"

Сьогодні на уроці третьокласники пригадали важливі правила  безпеки в час пандемії. Переглянули відеоролики та інсценізували побачене і почуте. Утворили "Сонечко здоров'я". Згадали "друзів" і "ворогів" здоров'я. Пригадали правила гігієни. Назвали причини та факти коронавірусу, зробили висновок, а допомогла в цьому вправа "Фішбоун". Діти розфарбували розмальовки і презентували їх. Працювали із прислів'ями. 

Фоторепортаж з уроку:

Перегляд відео.

"Як захиститися від коронавірусу".

"Рекомендації вразі, якщо захворіли".

"Як захистити себе від коронавірусу. 
Поради для дітей".


"Сонечко здоров'я".
"Фішбоун" - ПРИЧИНИ.
"Фішбоун" - ФАКТИ.




Інсценізація.
"Безпека при COVID-19".
Порада - носи захисну маску.
Розфарбовування розмальовок.



Презентація розмальовок.
Прислів'я про здоров'я.
Робота в парах. 

Виношу подяку 
дітям 
за активність на уроці.

БУДЬТЕ ВСІ ЗДОРОВІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар