сніг

субота, 15 травня 2021 р.

15 травня - Міжнародний День сім'ї

 Сьогодні, 15 травня, вся країна відзначає 

Міжнародний день сім'ї – день наших з Вами родин.

Сім'я — це щастя, любов і удача...
Сім'я — це влітку поїздки на дачу...
Сім'я — це свято, сімейні дати...
Подарунки, покупки, приємні витрати...
Народження діток, перший крок, перший лепет...
Віра в найкраще, хвилювання і трепет...
Сім'я — дружна праця і вічні турботи...
Сім'я — це багато вдома роботи...
Сім'я — це складно...
Сім'я — це важливо...
Сім'я — це коли все на світі можливо...

Тож дозвольте у Міжнародний день сім'ї 

побажати Вам і Вашим рідним 

міцного здоров'я, щастя та непохитної твердості родинних стосунків. 

Нехай це свято стане для кожного з нас продовженням великого сімейного щастя 

і вагомих досягнень для кожної сім´ї.

З МІЖНАРОДНИМ ДНЕМ СІМ'Ї !!!

Зі святом, з Днем сім'ї!

Нехай зустрічі будуть теплими, а розставання безболісним.

Нехай добрим і щасливим буде кожен день.

Бажаю щастя, радості, здоров'я і терпіння.

Нехай свято буде радісним в кожну мить.

Немає коментарів:

Дописати коментар