сніг

четвер, 1 вересня 2022 р.

Моїм улюбленим учням присвячується...

Моїм улюбленим учням присвячується...

Мої дорослі, любі діти!

За вас не можу не радіти.

Випускники Нової школи,

Такі сучасні, як ніколи.

Ви креативні, енергійні,

Прості, відверті та надійні.

Мені не дозволяли сумувати.

І так прикольно було з вами працювати.

Ви на очах моїх зростали,

У світ науки крокували.

І кожен з вас в моєму серці

Назавжди залишив свій слід.

Ну що ж: " На старт!"

У вас попереду - політ.

Бажання до навчання не втрачайте,

Достойними людьми зростайте!

Іди в дорогу, рідний клас!

Тримаю кулачки за вас!

Запам'ятайте: вас ніколи не забуду,

У нашім класі завжди вас чекати буду!


Сьогодні свято. Ви - п'ятикласники, у вас п'ятий "перший дзвінок"! 

Ви всі такі красиві, радієте зустрічі, і з нетерпінням рветесь вперед, до пізнання нового. 

Щирі, радісні й безтурботні, зі щасливими обличчями! Чекаєте на нових вчителів, бо вже багато хорошого про них чули. 

Але сьогодні, в реаліях війни ми вимушені жити по-іншому, вчитись по-іншому і святкувати радісну подію теж не у класі, а на просторах Інтернету. 

Тому, я вітаю вас, мої любі учні! Хай все у вас виходть добре, наука хай дається легко.

Будьте розумниками, слухайте уважно вчителів, виконуйте усі завдання, піклуйтеся про своє здоров'я та безпеку, радійте кожній миті.

Всі труднощі на своєму шляху сприймайте як належне, бо кожна перешкода загартовує і робить сильнішими і виводить на рівень вище.

Не бійтеся нових випробовувань. Нове веде вперед, старе повертає назад або топчеться на місці.

У вас усе попереду! Не загубіть дружні відносини та теплу атмосферу у класі. Ви - спільнота, родина, сім'я! Підтримуйте один одного не зважаючи ні на що!

Тож усього вам найкращого бажаю і звичайно - перемоги нам усім!

З Днем знань! 

З любов'ю - ваша перша вчителька 

Марієнко Людмила Миколаївна

 

Немає коментарів:

Дописати коментар