сніг

середа, 22 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання Середа 22 квітня

Добрий ранок, любі діти і турботливі батьки!
Продовжуємо дистанційне навчання 
за розкладом середи 22 квітня.

1. ЯДС 
Що непідвладне часові? 
ст. 89 - 90 - завдання 1, 2, 5, 6 - за підручником,
ст. 48 - у зошиті з друкованою основою.
Ти вже знаєш, що час може змінювати різні об'єкти довкола — плодові дерева квітнуть, а потім дають плоди; дитинчата тварин виростають; техніка ламається, і її замінюють новою, вдосконаленою. А сьогодні ми дізнаємося, де влада часу закінчується.
Непідвладні часові - не змінюються впродовж 

багатьох років. 

Потренуй увагу — знайди малюнок — двійник розташованого в лівому верхньому кутку. Поясни свій вибір. Можеш залучити до тренувань рідних. Їм має сподобатися!


Уяви себе на місці Хоботовичів і розкажи, як вони діяли, щоб дістатися до готелю "Шопен".
Ну то що, знайшли двійника? 
                Перекажи пригоду "Хоботовичі у Львові", 
             користуючись опорною схемою.

                
  • Запиши свою розповідь на диктофон і надішли вчительці.
  • Намагайся говорити виразно - тоді тебе буде цікаво слухати усім.

Здійснімо відеоекскурсію до палацу Потоцьких.
Що під час екскурсії тебе найбільше вразило?
Здійсни відеоекскурсію "Сім чудес Львова".

2. Математика
Знаходження невідомого діленого.
Уважно переглянь навчальне відео. 
Навчись знаходити невідоме ділене.

Вітаю вас, любі діти, на дистанційному уроці математики! Будьте уважні і кмітливі. Розпочинаємо!
Сьогодні ми мандруємо країною Кмітляндія. 
Приготуйся до подорожі. 
Отже, рушаймо! 
Перед тобою карта країни. Всі жителі втекли, адже ти помітив, що вулкан парує. Це може бути небезпечно. Спробуймо повернути жителів. Для цього нам потрібно пройти декілька етапів: дістати із замку вогнегасник, дійти до вулкану 
і загасити вогонь, який створює лава. 



Починаємо з команди "Старт". Щоб дістатися до замку, 
нам потрібно перепливти річку. 
Для цього виконаємо перше завдання.

Розгорни зошит, запиши:
22 квітня

Дистанційне навчання

Каліграфічна хвилинка

22 22 22 22 22 …

Виконай № 1 у підручнику на ст. 117. 
Запиши лише відповіді.


Якщо усе вірно - вітаю! Ти переплив річку.

Рухаймось далі. 
Щоб потрапити на територію замку, потрібно відкрити ворота. Для цього виконай наступне завдання.

Назви числа при діленні. 

Прочитай і вивчи правило на с. 117.

ст.  117 № 2
Підказка - робимо усе навпаки.


Впевнена, що ти уже на території замку. 
Тепер час увійти всередину, адже там лежить вогнегасник. 
Він нам дуже потрібен. Підбери чарівний код до замка дверей.
Знайди значення виразу за завданням 6, ст. 117. 
Запиши у зошит. З нового рядка, через клітинку, запиши лише відповіді. Це і буде код, який нам потрібен.

Перевіряємо код.

0       1      2      3

Ох, важка дорога! Давай зробимо зупинку. 
Попий водички, відпочинь.


Подивись, скільки вже пройшов шляху. Вогнегасник у тебе! 
Ми впевнено рухаємося до мети!


Тепер наш шлях пролягає повз отару овець. Вони можуть завадити нам. 
Отож давай, зробимо їм обору. Для цього візьми палички однакові за довжиною. Виготов моделі квадрата, трикутника, п'ятикутника, шестикутника. Опиши їх. Які фігури потрібно обрати для обори, щоб кількість їхніх кутів співпадала 
з кількістю овець?

Якщо ти це виконав - перевір.

На карті ми помічаємо, що пасеться 7 овець. Отже, нам потрібно підібрати фігури, щоб кількість їхніх кутів в сумі дорівнювала теж 7. Ти побудував моделі квадрата, трикутника, п'ятикутника, шестикутника. У квадрата 4 кути, у трикутника - 3, у п'ятикутника - 5, у шестикутника - 6.
Ми обираємо трикутник і чотирикутник, адже кількість їхніх кутів 3 + 4 дорівнює 7, стільки ж, як овець.

Ми дійшли до лісу. А у лісі живуть Солодкоїжки. 
Аж п'ятеро! 
Вони дуже люблять солодке, особливо торти.

Розв'яжи задачу 5 на ст. 117. Допоможи поділити торт. Зображення допоможе тобі правильно мислити.




Бачу, як ти стараєшся! Молодець! 
Ми пригостили Солодкоїжок і успішно дісталися до вулкану.
Час загасити вогонь!
Виконай завдання № 4, ст.117.
Звірся, чи є у тебе такі відповіді.
35,  40,  27,     36, 10,  12.
 Вулкан вщух! 

Щоб жителі Кмітляндії змогли впевнено повернутися додому, виконай № 8 на ст. 117.

Ти переміг! МОЛОДЕЦЬ! Вітаю.


Я гадаю, ви зрозуміли, що країна Кмітляндія - це казкова країна. 

А вулкан неможливо, насправді, загасити вогнегасником. 
Але, було ж цікаво? Правда? 

Дорогі діти, у наш час люди недбало ставляться до природи, підпалюють суху траву. А у ній мостять свої домівки різні тварини. Пожежникам досить часто доводиться гасити такі підпали. І вогнегасники тут 
не допоможуть. 


Запам'ятайте! Ніколи не паліть суху траву, чагарники, очерет! 
Це - чиясь домівка!
Самооцінка

3. Українська мова та читання
Шкільними стежинами. 
С. Рудик "М'який характер".
ст. 91 - 92 - виразно читати в особах, переказувати, 
дати відповіді на запитання.
Підготуйся до тесту.
Завдання 1 - 5 (усно).


Діалог



22 квітня 
Дистанційна робота
Каліграфічна звилинка 
Мм
М'який - 
Зроби звукобуквений аналіз слова.

Вправа 6 (3, 4) - (письмово).
Намалювати у зошиті з української мови 
ілюстрацію до казки "М'який характер".
Самооцінка

4. Фізична культура

Продовжуємо енергійно займатись фізичними вправами, не забуваємо кожен день розпочинати з ранкової зарядки.




Дбайте про своє здоров'я та здоров'я своїх близьких!

Завчасно дякую на зворотній зв'язок.

Немає коментарів:

Дописати коментар