сніг

вівторок, 28 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання. Вівторок 28 квітня

Любі діти! Шановні батьки!
Розпочинаємо  новий тиждень!
Сьогодні вівторок, 28 квітня, 
продовжуємо дистанційне навчання.
Успіхів, наполегливості, старання, гарного настрою.

ЯДС 
Пригода четверта 
Зустріч з родиною вовків Вівчарів 
ст. 94 - за підручником, 
ст. 50 - у зошиті.
 Моя родина приїхала в гості до родичів Вівчарів і ми йдемо в гори! Я такого ще ніколи не бачив!
Хочу тобі трохи похвалитися — я вмію чудово розгадувати ребуси. А ти? Перевіримо, у кого виходить краще!

              
                                     




Сьогодні ти прочитаєш іще одну пригоду  - 
"Зустріч з родиною вовків Вівчарів". 
Зачекай! Не відкривай підручник! Поміркуй, про що йтиметься у творі, прочитавши його назву та слова — відгадки ребусів.
Зараз ти познайомишся з моїми далекими родичами. 
 Відкрий підручник на ст. 94 і читай. 
Вмощуйся зручненько.

А зараз я покажу тобі Говерлу.
  • Якою ти побачив/побачила Говерлу?
  • Що ти знаєш про цю гору?
ЗАКОН БУМЕРАНГА У ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКАХ
Певно, ти знаєш, що бумеранг повертається до того, хто його кинув. Виявляється, такий самий закон діє і в людських стосунках.
Проведи дослід.
Обмотай гумову тасьму навколо пальця, тримаючи її зовнішній кінець пальцями другої руки. Спробуй кілька разів розтягнути й відпустити тасьму.
  • Що станеться, якщо відпустити один кінець тасьми?
  • Що ти при цьому відчуваєш?
Натягни тасьму, витягнувши одну руку вперед, і скажи приємні слова своєму другові. А тепер відпусти її дальній кінець. Тасьма повернеться до тебе. 
Так само повертаються до нас наші добрі слова та вчинки. А тепер розтягни тасьму й скажи щось образливе. Відпусти. Бачиш? Вона також повернулася до тебе. 

Так до нас завжди повертаються і наші погані думки, слова та вчинки.

  • Поекспериментуй з іншими іграшками, що створюють "ефект бумеранга".

Підготуйся до тесту.

Математика 
Ров'язування задач різними способами.
Обчислення значень виразів
Ст. 119 - у підручнику.
№ 1, 2, 5, 6 - (усно),
№ 2, 4, 7 - (письмово).
Задача 2 

1 спосіб

1). Скільки всього фігур накреслила кожна з дівчаток?
2). Скільки всього фігур накреслили дівчатка?
Відповідь: 

2 спосіб 
1). Скільки всього кружечків накреслили обоє дівчаток разом?
2). Скільки всього трикутників накреслили дівчатка?
3). Скільки всього фігур накреслили дівчатка?
Відповідь:


Вивчи правило ст. 119  № 3



Українська мова та читання 
Листівка як писемне висловлювання. 
Конверт. Правила підписування конверта.
ст. 94 - 95 - у підручнику.
Вправа 3 - 4 (1, 3) (усно).
Вправа 4 (2, 4) - (письмово).


28 квітня 
Дистанційна робота
Каліграфічна хвилинка
Лл
Лист, листононоша, листівка.
Виділи корінь у спільнокореневих словах.

Уважно розгляньте зразок оформлення конверта.
Урок розвитку зв'язного мовлення в 6 класі на тему: «Лист. Адреса»




Побудуй башточки, намалюй їх у зошиті.


Повтори!

 
 

 

Ритміка 



Надішли мені фотозвіт. 
Чекаю.

Немає коментарів:

Дописати коментар