сніг

четвер, 10 грудня 2020 р.

Година спілкування "Хоч дитина я мала - знаю всі свої права"

До Міжнародного дня прав людини 
ми сьогодні провели годину спілкування 
"Хоч дитина я мала - знаю всі свої права". 
Третьокласники переглянули відео, 
виготовили квітку "Я дитина, я маю право", 
розфарбували  і презентували малюнки.
Переглянули відео 
"Права і обов'язки дітей"
та мультик про права дітей.
Права дитини.

Вирізали шаблон квіточки.


Заповнили квіточку 
"Я дитина, я маю право".




Презентація квіточки права.


Шевченко Настя 
вивчила віршик.
Робота в парах.
Розфарбування розмальовок.




Презентація малюнків 
"Я маю право на...".










Я дитина, я маю право.

Дитя моє, права дитини ти мусиш вивчити сумлінно.

Це так потрібно, так важливо напевно знати в наші дні:

Коли з тобою справедливо вчиняють, а коли і ні.

Тож прочитай, завчи напам'ять, порадь і друзям прочитать.

Хай прочитають тато й мама, закони всім потрібно знать!


Вдячна дітям за активність.
Любі діти! 
Захищайте свої права, пам'ятайте про обов'язки.

Немає коментарів:

Дописати коментар