сніг

пʼятниця, 8 травня 2020 р.

Челендж "Героїчні сторінки моєї родини"



Чарута Богдан: 
 Мій прадідусь 
Піскун Ілля Аврамович 
з 1941 по 1945, був розвідником.
Нагороджений медаллю "За відвагу".
У 1950 році його відправила партія на західну Україну, піднімати колгоспи і там його всю сім'ю вбили.
У 1952 році похований і посмертно присвоєно звання 
Героя Радянського Союзу. 


Хоменко Петро Калинович -
прадідусь Стрельбицького Єгора:
 Служив і воював на підводному Тихоокеанському флоті 
1941-1945рр. 
Нагороджений орденами та медалями. 
Помер 1957року від наслідків бомбардування під час війни.
 




Хоменко (Корчик) Тетяна Олександрівна  - 
прабабуся Стрельбицького Єгора:
Лейтенант адміністративної служби, командний склад, перекладач. 1941-1942рр.
Стрельбицька Наталія Володимирівна - 
мама нашого Єгора: 
У моєї бабусі війна забрала двох чоловіків. Перший загинув на фронті, вона залишилася з маленькою дитиною на руках (народження під час війни). Другий (дідусь), не прокинувся після операції. Перебування в льодових видах не пройшли безслідно. Тепер на руках у неї залишилося вже троє діток.

Стрельбицький Андрій Миколаович - 

тато нашого Єгора:
А ось Егорки прадід (мій дідусь по мамі):
На изображении может находиться: 1 человек
Петренко Олександр Лаврентійович(1926-1985).
На початку війни на його очах в рідній хаті були розстріляні 
з автоматів батько, матір та молодша сестра(((. Залишився живим, бо його не побачили за дверима. Приняла осиротілого до себе батькова сестра, а в 44-му пішов на фронт, отримав поранення.
Ось його родина(((.
На изображении может находиться: 4 человека

Цьоменко Іван Свиридович - 
прадідусь Шкворця Богдана.

    
Шкворець Людмила Дмитрівна - 
мама нашого Богдана:
Ось що ми знайшли про Богданових прадідів на розсекреченому сайті, де є відомості про всіх військових ВВв.

Бондаренко Богдана: 
Мій прадід 
Бондаренко Степан Дмитрович 
був учасником Другої світової війни.
Свій бойовий шлях він розпочав в липні 1941 року з міста Кіровоград. Був зачислений в кіноту. З боями відступав до Москви, де був поранений. Закінчив курси офіцерів і був зарахований до розвідки. Приймав участь у визволенні України, звільнені Варшави. Закінчив війну капітаном Червоної Армії в Берліні. Неодноразово був нагороджений бойовими нагородами, в тому числі, польською медаллю "За хоробрість!"
Я дуже пишаюсь своїм прадідусем.

Гончаренко Єлізавєта: 
Мій прапрадід 
Круглов Дмитро Олександрович 
служив в армії у морському флоті. Всю війну від початку він служив на військових кораблях в морській піхоті.  Отримав контузію, 
а його рідний брат 
Круглов Павло Олександрович 
під час війни отримав поранення.  Після закінчення війни Круглов Дмитро Олександрович дослужував в армії, бо не було кому нести службу. Всього разом з війною його служба тривала 9 років з 1940-1949 рр.

 

Гончаренко Людмила Юріївна -
мама нашої Єлізавєти: 
Ми дуже пишаємося своїми прадідами та прабабусями за їхні героїчні вчинки. Вдячна за те, що даєте можливість розповісти про тих, кого неможливо забути!

Гарнага Дмитро Трохимович
Каданова Оксана Анатоліївна - 
мама нашого Владика: 
Наш дідусь, для Владислава прапрадідусь, 
народився в Кам'янці 1904 році. Пройшов всю Велику Вітчизняну війну з перших днів до самого Берліну. Нажаль, не збереглися фото у формі, але пам'ятаю, що було багато медалів та орденів. А ще пам'ятаю, що в дідуся залишилися осколки на голові. Дуже доброю та працьовитою був він людиною...

Вінічук Олена Дмитрівна - 
мама нашої Софійки:
Всі мої діди були ветеранами Другої світової. Тато мого тата Осадчий Петро Кирилович пройшов всю війну. Мав багато нагород. Війна зруйнувала його перший шлюб - дружина не дочекалася. Вже в другому шлюбі народився мій тато. Так склалося життя, що я майже не спілкувалася з батьками мого тата, тому мало знаю про діда. Але це не заважає мені пишатися ним. Мамин тато 
Лляний Герасим Данилович 
був мобілізований в 1943 році і повернувся по закінченню війни. Нажаль, і цього діда я майже не знала, бо він помер задовго до мого народження. Бабуся майже ніколи не говорила про війну. Частіше розповідала про голод 33-го. Тепер я розумію, що навіть війна в порівнянні з голодом - ніщо. 
Третій мій дід - тато вітчима 
Клімук Арсентій. 
Теж був на тій війні. Повернувся інвалідом (втратив ногу), але прожив найдовше. Він теж не говорив про війну. Може не хотів нас, дітей, тривожити? Коли я була школяркою-піонеркою-комсомолкою, я 9 Травня сприймала як свято. Тепер я розумію все трошки інакше і тому для мене цей день день глибокого суму. Ті короткі розповіді діда Петра розвіяли піонерсько-комсомольський захват. Насправді, то була страшна війна з тисячами безглуздих жертв. Чесно зізнаюсь, я ніколи не чула розмов ветеранів про подвиги і геройства. 
Я чула їхні спогади про побратимів, про смерть, про жах. Навіть ті ветерани, які приходили до нас в школу, (а то були справжні ветерани) говорили про жах. Найбільше мені запам'яталась розповідь про сивого хлопчика років 9-10. 
І  розповідь цю я чула не від діда. Діди внукам такого не розповідали. З любові напевне...
Результат пошуку зображень за запитом "день пам'яті та примирення"

Немає коментарів:

Дописати коментар