сніг

понеділок, 18 травня 2020 р.

Дистанційне навчання. Понеділок 18 травня

Доброго ранку, любі діти і турботливі батьки!
Сьогодні понеділок, 18 травня.
Ми продовжуємо дистанційне навчання.
Бажаю здоров'я, успіхів, наполегливості, гарного настрою.



ЯДС 
Пригода третя 
Про вовка Криволапка та братів-кабанів
(за творами зі збірки Володимира Читая)
ст. 114 - у підручнику,
ст. 60 - у зошиті з друкованою основою.


Доброго ранку!
Розпочинається новий навчальний тиждень у нашій онлайн-школі. Я — вовчик Криволапко! Як гадаєш, чому в мене таке ім'я? Сьогодні ти дізнаєшся, як я познайомився з родиною кабанів.
Настав час слухати нову пригоду про мешканців Чарівного Лісу. Сядь так, як тобі зручно.




  • Що видалося тобі несподіваним в оповіданні? Прочитай.
  • Що відчував Криволапко, коли сім'я вовків покинула його?

Зараз я розповім тобі цікавинки про вовків.
  • Вовки — найбільші хижаки в Україні. Вони розумні, спритні, обережні, сильні.
  • Щоб покликати членів своєї зграї, згуртуватися перед полюванням або попередити суперників з інших зграй, аби трималися подалі, вовки виють.
  • Вовки можуть показати понад 15 виразів "обличчя": спокій, настороженість, загрозу, страх, гнів, злість, покірність, лагідність, веселощі.
  • Нюх у вовка в 100 разів сильніший за людський.
  • Очі вовків добре пристосовані до полювання в темряві. Рогівка ока вовка має особливий шар, який добре відбиває світло і сяє в темряві.



Математика
Ділення виду а:9
ст. 130
ст. 1 - 3, 6, 7 (усно),
№ 4, 5, 8 - (письмово).
Переглянь, будь ласка, навчальне відео - 
методичну підтримку до уроку.


Відпочинь!

Українська мова та читання 
Літо-літечко, чекаємо на тебе!
О. Роговенко "Літо". Повторення вивченого
ст. 107 - навчитися виразно читати вірш Олега Роговенка "Літо".
Вправа 3 - (письмово).

Пригадай!

Звуки мова



Презентація “Літо. Літні зміни в природі”

Фізична культура
Вправи зі скакалкою.
Продовжуємо енергійно займатись фізичними вправами.
Не забуваємо кожен день розпочинати з ранкової зарядки. 
Дбайте про своє здоров'я та здоров'я своїх близьких! 

Завчасно дякую за співпрацю та зворотній зв'язок.

Немає коментарів:

Дописати коментар