сніг

пʼятниця, 15 травня 2020 р.

З Днем сім'ї!

15 травня - Міжнародний день сім'ї. Пропонуємо прочитати ...

У житті людини багато різних цінностей. Однак найбільшим скарбом є, звичайно, сім’я. Сім’я — це ті люди, які пов’язані між собою любов’ю та спільно...

Сім’я — це найближчі та найулюбленіші люди, це наш будинок, де нас завжди чекають з нетерпінням. Сім’я відіграє в житті кожної людини найважливішу ...

Я вважаю, що всі люди мріють про щасливу родину. Але для цього кожен з її членів повинен докласти багато зусиль. В першу чергу, потрібно поважати о...

Блог вчителя хімії та основ здоров'я Піскор Н. З.: 15 травня ...

Сім'я-це дерево родинне, З широким листям на гілках. Це роздоріжжя, де з дитинства, Життєвий починаєм шлях. Сім'я- гніздечко, із якого, Всі пташеня...





з Днем сім'ї

Міжнародний день сім'ї - 15 Травня 2016 - Трудолюбівська ...


Сьогодні день наших з Вами родин. 
Дозвольте побажати Вам та всім Вашим рідним 
міцного здоров'я, щастя та непохитної твердості родинних стосунків, мирного неба і злагоди для кожної родини.

Завжди будьте разом, любов бережіть.
Образи і сварки подалі гоніть.

Немає коментарів:

Дописати коментар