сніг

середа, 6 травня 2020 р.

Дистанційне навчання. Середа 6 травня

Доброго ранку, мої любі!
Сьогодні середа, 6 травня
і ми продовжуємо навчатися дистанційно.
Успіхів, наполегливості, старанності, 
відповідальності, співпраці!

ЯДС 
Як зі мною змінюється мій світ? 
ст. 103 - 104 - у підручнику.
ст. 55 - у зошиті.

Я з нетерпінням очікував саме на цю зустріч, 
адже я маю показати тобі моє головне вміння — 
розпушування ґрунту. 
Завдяки цьому всі рослини ростуть краще.

Класно, що кожен день ми розпочинаємо з руханки. Почнімо!


Подивись відео про дощового черв'яка.


  • Що нового ти дізнався/дізналася?
  • Чи траплялося тобі бачити дощових черв'яків у природі? Розкажи про це своїм друзям і подругам.

Ґрунт є домівкою для тварин і рослин. Але люди зводять дедалі більше будівель, а землю навколо них замощують чи вкривають асфальтом.

Створи комікс, прочитавши який, люди замислилися б про шкоду, яку вони завдають мешканцям ґрунту.
  • Презентуй комікс друзям та подругам, однокласникам та однокласницям, родичам. Для цього ти можеш зробити світлину й надіслати всім, кому забажаєш.
  • Сфотографуй свою роботу і надішли світлину вчительці.
  • Наскільки ти задоволений/задоволена своїм коміксом?

Математика
Множення виду 7 * а, а * 7.
Побудова відрізків

ст. 124 - у підручнику.
№ 1 - 3, 7 - (усно).
№ 4 - 8 - (письмово).

Переглянь навчальне відео, методичну підтримку до уроку.

Вивчи таблицю множення на 7 напам'ять.
Презентація "Складання таблиці множення на 7" 2 клас

Українська мова та читання
Мова і мовлення
Я серед інших. Шляхетна поведінка.
Василь Сухомлинський "Скажи людині "Доброго дня!""
ст. 99 - у підручнику - прочитати, переказувати.
Вправа 1 - 3 ( усно).
Підготуйся до тесту.


У зошиті 
6 травня 
Дистанційна робота 


Побудуй башточку у зошиті.

Виконай інтерактивну вправу.

Надішли фотозвіт.

Фізична культура
Не забувайте робити ранкову гімнастику, 
на протязі дня виконуйте рухливі вправи, 
дбайте про своє здоров'я! 


    
Дякую за розуміння і співпрацю.

Немає коментарів:

Дописати коментар