сніг

понеділок, 18 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання. ЯДС. Понеділок, 18 квітня

 Цього тижня ти досліджуватимеш вплив реклами на рішення людини, а також на її здоров’я. 

Сьогодні ти дослідиш, чи є найбільш розрекламований товар найкращим.
1. Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на ст. 90, щоб дізнатися, що ми будемо робити цього тижня.

2. Прочитай інформацію у підручнику на ст. 91.
Попроси рідних підготувати чотири йогурти із полуничним смаком і заклеїти їх назви на упаковці.

Проведи дослідження.
1) Скуштуй зразки йогурту та оціни у 4 бали найсмачніший йогурт, у 3 бали — найсмачніший із тих, що залишилися, у 2 бали — найкращий із двох і в 1 бал — найменш смачний зразок.
2) Підрахуй суму балів, яку отримав кожен зразок йогурту. З’ясуй, який продукт набрав найбільше балів та чи співпадає він з тим, який найбільше рекламують. Зроби висновки.

3. Виконай завдання в зошиті-практикумі на ст. 40.

4. Відпочинь і потанцюй! 

5. Прочитай інформацію на ст. 92 підручника.

Подумай і дай відповіді на запитання.
1) Чому, купуючи товари, ми звертаємо увагу на розрекламовані?
2) Чи дійсно розрекламовані товари кращі? Чому?
3) Чому розрекламовані товари дорожчі?
4) Як ти розумієш вислів Марка Твена: «Багато дрібниць стали важливими речами лише завдяки рекламі»?

5. Вправа "Ціна реклами".
Визнач, чи завжди найдорожчий продукт найсмачніший.
1) Запиши ціни йогуртів, які ти перевіряв/перевіряла на смак. Якщо упаковки йогуртів різні за масою, спочатку визнач вартість 100 г кожного продукту.

2) Порівняй, який продукт дорожчий: той, що найсмачніший, чи той, який найбільше розрекламований. Зроби і запиши висновки.
Сподіваюся, що було смачно та пізнавально!
6. За допомогою смартфона
сфотографуй виконану роботу (сторінку зошита) і в розділі Ваша робота (іноді Моя робота залежно від гаджета) натисни +Додати або створити і прикріпи
(завантажити) файл. Потім натисни кнопочку
Здати.

Завчасно дякую за роботу, старання,
зворотній зв'язок.

Немає коментарів:

Дописати коментар