Критичне ставлення до реклами
На цьому занятті ми дізнаємося, на які хитрощі ідуть виробники, щоб продати якнайбільше своїх товарів.
1. Прочитай інформацію на ст. 93 підручника.
Пригадай:
1) В яких рекламах ти бачив/бачила наступні хитрощі: ефект зірки, ефект експерта, ефект популярності, ефект розпродажу.
2) Які аргументи в рекламах були для них найбільш переконливими. Чому?
3) На які із рекламних хитрощів частіше, на твою думку, звертають увагу покупці?
2. Прочитай притчу на ст. 94 підручника.
Подумай і дай відповіді на запитання.
1) Яку роль для черепахи відігравав її панцир?
2) Як ти думаєш, що сталося з Черепахою?
3) До якої хитрості вдалася лисиця, щоб з’їсти черепаху?
4) Який висновок можна зробити, послухавши цю притчу?
3. Вчимося критично оцінювати рекламу.
Прочитай ситуацію і з’ясуй, який вибір зробив Сергійко за допомогою «Правила світлофора».
4. Прочитай ситуації.
За допомогою «Правила світлофора» визнач, який вибір мають зробити люди.
5. Надішли на перевірку.
Прикріплювати нічого не потрібно. Натисни Позначити як виконане.
Немає коментарів:
Дописати коментар