Любі діти та турботливі батьки!
Щиро вдячна за співпрацю, надіслані роботи, старанність, активність на онлайн-уроках.
Бажаю всім миру, здоров'я, наполегливості, успіхів.
Сьогодні ми продовжуємо працювати і спілкуватися дистанційно.
Математика
Алгоритм письмового ділення на двоцифрове число. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач
Запрошую на онлайн-урок
у Classroom о 09:30 у Meet. Не запізнюйся.
у Classroom о 09:30 у Meet. Не запізнюйся.
Підготуй все необхідне.
1. Запиши в зошит:
Двадцять сьоме квітня
Дистанційна робота
Каліграфічна хвилинка
Двадцять сьоме квітня
Дистанційна робота
Каліграфічна хвилинка
270422
2. Уважно розглянь алгоритм письмового ділення
на двоцифрове число.
4. Попрацюй з підручником:
ст. 94-96.
№ 439, 442, 446 - усно,
№ 440, 441, 443, 444, 445 - письмово.
5. Перевір роботу і надішли на перевірку.
Мова та читання
Гоян "Великдень".
Роль слів у побудові тексту
Запрошую на онлайн-урок
у Classroom о 10:30 у Meet. Не запізнюйся.
у Classroom о 10:30 у Meet. Не запізнюйся.
Підготуй все необхідне.
1. Прочитай у підручнику на ст. 99 текст за Яремою Гояном "Великдень" і перекажи його.
Дай відповіді на запитання після тексту:
Вправа 188 - усно.
2. Пригадай вивчене про текст за схемою.
4. Запиши в зошит
Двадцять сьоме квітня
Дистанційна робота
Каліграфічна хвилинка
Рр
Звуко-буквений аналіз слова
Радість - ...б.. ... зв., ... скл.
Двадцять сьоме квітня
Дистанційна робота
Каліграфічна хвилинка
Рр
Звуко-буквений аналіз слова
Радість - ...б.. ... зв., ... скл.
5. Виконай вправи:
Вправа 189, 190 - письмово.
Установи зв'язок слів в останньому реченні.
6. Переглянь презентацію в класрум, перевір завдання, надішли на перевірку.
Образотворче мистецтво
Східні мотиви (продовження).
Китайське свято ліхтарів.
Створення коміксів дракона у техніці витинанка (кольоровий папір)
Сьогодні ми продовжимо мандрівку Китаєм. Дізнаємося про свято ліхтарів і створимо свій образ дракона.
Дракон – символ китайської нації. Танці з ліхтарями у виді вогненного дракону є одним з традиційних святкових заходів у багатьох районах Китаю.
1. Прочитай інформацію з підручника ст. 100-101.
3. Створи власного дракона.
Завдання на вибір:
Завдання на вибір:
(витинанка, з LEGO).
4. Робота в альбомі ст. 50-51.
Завчасно дякую за старанність і зворотній зв'язок.
Немає коментарів:
Дописати коментар